top of page
  • תמונת הסופר/תAmitai yosef Benor

הוצאת אזרחות פורטוגלית לבד



זול עולה יקר !

אז איך מוציאים אזרחות פורטוגלית לבד והאם זה משתלם - פונים אלי לאחרונה הרבה לקוחות חדשים שהתחילו את הליך הוצאת אזרחות פורטוגלית לבד אחרי שקראו כמה מאמרים בנושא ברחבי הרשת והם עכשיו תקועים בשלב של לפני משלוח המסמכים לפורטוגל או גרוע מכך, הם קיבלו הודעה מהקונסבטוריה (נקרא לו לצורך הנוחות "משרד הפנים הפורטוגלי") שאחראי בעצם על כל נושא הטיפול בבקשות לקבלת האזרחות.

יש כאלה שאפילו לא מקבלים הודעה על כך שיש בעיה עם הבקשה.

ייתכן שלהגיש בקשת אזרחות פורטוגלית לבד ניראה קל אחרי שקוראים את המאמרים השונים שמסתובבים שם ברשת וכמובן שיש את עניין המחיר, מי מאיתנו לא רוצה לחסוך כשזה מגיע לכיס? זה מובן לחלוטין, השאלה שתמיד צריך לשאול היא באיזה מחיר ?

האם החיסכון הזה יעלה בסופו של דבר ביוקר ?

לפי כמות הפונים אלי אני יכול להעיד כי בהחלט מדובר במחיר יקר שמשלמים אותם אלו שבחרו להוציא את האזרחות לבד, כמו שאומרים בסוף זול עולה יקר, כמה פשוט ככה נכון.

פרוצדורה..פרוצדורה...

אתם צריכים להבין שהוצאת דרכון פורטוגלי לבד זה לצאת למסע ארוך בן כמה שנים.

בקשת האזרחות כוללת הרבה מאוד פרוצדורות (הליכים) יש כ"כ הרבה דברים שצריך לשים לב אליהם לפני שמגישים את בקשת האזרחות הפורטוגלית ואחרי ששמגישים את הבקשה, הן בשלב הראשוני כדי לקבל את אישור הקהילה היהודית והן לאחר מכן כשכל המסמכים מוכנים (ויש לא מעט כאלה) לקונסבטוריה.

חוסר שימת לב לאחד מהפרטים הללו יכול לעכב בהרבה מאוד זמן את הטיפול בבקשה ובמקרים היותר חמורים אף להביא לדחיית הבקשה על ידי הרשויות בפורטוגל!

מי שבוחר להוציא דרכון פורטוגלי לבד צריך להבין ולהפנים את המשמעות הזו כבר מההתחלה, אין דרך ליפות את זה, הפורטוגלים מקפידים מאוד על הפרוצדורה של הוצאת האזרחות ולכן כל טעות הכי קטנה עלולה לעלות ביוקר.


זמן שווה כסף.. והרבה!

אני מאמין שרובנו מודעים למשוואה זמן=כסף. זה תמיד יהיה או זמן או כסף, או שנבזבז הרבה זמן כדי ללמוד משהו חדש ונשבור את השיניים בדרך, או שניתן למישהו מקצועי שיש לו ניסיון, ידע וקשרים לעשות את אותו הדבר הרבה יותר מהר והרבה יותר מקצועי.

ביטוח

כשאנחנו נותנים לעו"ד מקצועי לעשות עבורנו את העבודה אנחנו מרוויחים פעמיים, פעם אחת שאנחנו נותנים לגורם מקצועי לבצע עבורנו את העבודה ופעם שניה שאנחנו מקבלים ביטוח שאם משהו חס וחלילה משתבש במהלך הדרך יש גורם שאחראי על כך, יש לנו כתובת למי לפנות.

לסיכום- למי מאיתנו שחובב סיכונים ושמעוניין לקחת את הסיכון שהבקשה שלו תידחה או שקבלת האזרחות שלו תתעכב זמן רב (אם הוא הצליח לעשות את הכל כמו שצריך ובלי אף טעות) נאחל בהצלחה (באמת ומכל הלב) ומי שמעדיף ללכת על בטוח בלי כאב ראש מיותר ובלי לבזבז זמן רב, מוזמן להשאיר לנו את פרטיו או להתקשר לאינו ונשמח לתת לו שירות מעולה!

אין באמור לעיל בכדי להוות משום יעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי או חוות דעת משפטית, הכתוב לעיל מהווה תיאור כללי בלבד ובלתי מחייב . בכל מקרה יש לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מעורך דין . כל הזכויות שמורות - אמיתי בן אור, משרד עורכי דין.

bottom of page