top of page
  • תמונת הסופר/תAmitai yosef Benor

הוצאת דרכון פורטוגלי בחיפה ובקריות


הוצאת דרכון פורטוגלי בחיפה ובקריות

תושבי חיפה והקריות כבר לא צריכים לנסוע רחוק כדי להנות ולממש את זכותם לדרכון פורטוגלי. הוצאת דרכון פורטוגלי בחיפה ובקריות בליווי מקצועי של עורך דין אמיתי בן אור.

מיקום משרדנו הוא בחיפה ואנו נותנים שירות ללקוחות מכל רחבי הארץ.


כל תהליך הליווי לאחר בדיקת זכאות (ללא עלות) הופך להיות קל ופשוט, אין צורך לנסוע עד למרכז הארץ בכדי לחתום על טופס. אם כן מהו התהליך החל מבדיקת הזכאות ועד לקבלת הדרכון המיוחל?


  1. פנייה אלינו באמצעות האתר או הטלפון ולאחר בדיקה קצרה נדע אם יש פוטנציאל לקבלת דרכון פורטוגלי ונתקדם לשלבים הבאים.

  2. לאחר שקיבלנו מכם את הפרטים והמסמכים הנדרשים אנו פונים לקהילה היהודית בפורטוגל עמה אנו עובדים שנים רבות על מנת לקבל אישור עקרוני שאתם זכאים לקבל את האזרחות.

  3. בשלב הבא אנחנו שולחים עבורכם לקהילה היהודית את כל המסמכים בעותק פיזי על מנת שהקהילה היהודית תוכל להנפיק לכם את האישור הסופי שאתם זכאים להיות מוגדרים כצאצאים של מגורשי ספרד.

  4. לאחר מכן אנחנו מתרגמים מסמכים שונים לפורטוגזית וביחד עם האישור הסופי של הקהילה היהודית אנחנו שולחים את הכל למשרד עו"ד פורטוגלי שהם שותפים שלנו בפורטוגל על מנת שיגישו את הבקשה ל"קונסבטוריה" (משרד הפנים הפורטוגלי לצורך העניין).

  5. לאחר מספר שבועות מיום ההגשה, השותפים שלנו בפורטוגל ישלחו לנו את מספר ההליך והקוד למעקב אחרי התקדמות ההליך אותו תוכלו לראות באתר אינטרנט ייעודי שהקימה ממשלת פורטוגל.

  6. זהו כמעט סיימנו, כל מה שנותר עכשיו הוא לחכות עד לקבלת האזרחות הפורטוגלית המיוחלת !





bottom of page